14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

29.09.2022

Koniec wakacji dla pięściarzy – startuje 17. Gala Suzuki Boxing Night!

W najbliższy piątek, 30 września, w Łomży czeka nas wieczorna Gala Suzuki Boxing Night, która - po wakacyjnej przerwie - już po raz siedemnasty odbędzie się pod auspicjami Polskiego Związku Bokserskiego.

Dowiedz się więcej
26.09.2022

Oszczędzaj z Suzuki!

Od 1 do 31 października ogłaszamy kolejną edycję akcji "Październik miesiącem oszczędzania" w samochodowych i motocyklowych Autoryzowanych Serwisach Suzuki na terenie całej Polski.

Dowiedz się więcej
06.09.2022

Suzuki wkrótce uruchomi usługę SUZUKI CONNECT

Suzuki w październiku uruchomi w Polsce usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która wykorzystuje moduł komunikacji danych pojazdu do łączenia użytkowników z ich pojazdami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji dla urządzeń mobilnych korzystających z systemów operacyjnych iOS oraz Android.

Dowiedz się więcej
06.09.2022

Japoński piłkarz Yudai Shinonaga dołączył do Korony Kielce

22-letni Yudai Shinonaga, w poprzednim sezonie związany z klubem Warmia Olsztyn, wzmocnił drugi skład Korony Kielce. Paweł Golański, dyrektor sportowy Korony, scharakteryzował japońskiego piłkarza jako „ofensywnie ukształtowanego pomocnika, mogącego grać również na skrzydle”.

Dowiedz się więcej