Dwóch pięściarzy, Daniel „Jonasz” Adamiec i Damian Durkacz, twarzami kampanii reklamowej Suzuki – sportowcy promują ofertę samochodów oraz specjalną kolekcję odzieży sportowej Suzuki Boxing. Kolekcja jest dostępna w autoryzowanych salonach samochodowych Suzuki.
Kampania z udziałem pięściarzy to konsekwencja długoletniej współpracy Suzuki Motor Poland z Polskim Związkiem Bokserskim, która rozpoczęła się w 2017 roku. Początkowo opierała się ona na wsparciu pojedynczych wydarzeń: Międzynarodowego Turnieju Bokserskiego im. Feliksa Stamma, Memoriału Leszka Drogosza i Światowej Konferencji Boksu Olimpijskiego.
Suzuki Motor Poland zostało następnie sponsorem strategicznym Polskiego Związku Bokserskiego, tworząc zespół Suzuki Top Team wspierający stypendiami grupę pięściarek i pięściarzy reprezentujących Polskę (wśród nich znaleźli się m.in. Daniel „Jonasz” Adamiec i Damian Durkacz).
Zaangażowanie Suzuki Motor Poland w rozwój polskiego pięściarstwa pozwoliło na stworzenie cyklu międzypaństwowych meczów bokserskich Suzuki Boxing Night, które stały się znakomitym sprawdzianem dla kadry seniorów kobiet i mężczyzn przed międzynarodowymi turniejami oraz mistrzostwami. Cykl Suzuki Boxing Night to również sprawdzian dla pięściarzy cyklu boksu zawodowego.
Jedną z ostatnich inicjatyw Suzuki Motor Poland i Polskiego Związku Bokserskiego jest Suzuki Boxing Promotion, cykl meczów bokserskich promujący juniorów oraz kadetów.
W tegorocznym plebiscycie The Best Of Moto 2024, zorganizowanym przez Moto.pl i Gazeta.pl, oddano rekordową liczbę 45,5 tys. głosów.
Dowiedz się więcejEfektowne zwycięstwo 16:0 reprezentantek Polski w towarzyski mecz z Hiszpankami, który w ramach Suzuki Boxing Night 31 odbył się w Krakowie.
Dowiedz się więcejCykl szkoleń dla motocyklistów na maszynach marki z Hamamatsu zaczęliśmy w drugiej połowie maja.
Dowiedz się więcejOd dwóch dni wszystko już stało się jasne - za kilka miesięcy na drogach zadebiutuje najnowsze Suzuki e VITARA.
Dowiedz się więcej