Suzuki Motor Poland w 2016 roku osiągnęło wzrost sprzedaży o blisko 15%, czego wynikiem była rejestracja 7695 nowych samochodów tej marki.
Rok 2016 przyniósł znakomite wyniki sprzedaży Suzuki Motor Poland. Został osiągnięty wzrost sprzedaży samochodów sięgający 15%, czyli w 2016 sprzedano o 984 samochodów więcej niż w roku poprzednim.
Suzuki stale poszerza i modernizuje swoją ofertę. W 2016 roku do gamy tej japońskiej marki dołączyły aż trzy nowe modele: miejskie Baleno, nowy crossover SX4 S-CROSS, a w grudniu kompaktowy SUV - Ignis. W ubiegłym roku najpopularniejszym modelem okazała się Vitara, której sprzedaż stanowi aż 38% całkowitej sprzedaży Suzuki w 2016 roku. Bardzo zbliżone wyniki sprzedaży modeli SX4 S-CROSS i Baleno (odpowiednio 20,6% i 20,9%) plasują je na drugim miejscu ex aequo.
W 2015 roku Suzuki Motor Corporation ustanowiło plan "Suzuki Next 100", który określa działania, jakie mają zostać podjęte w okresie dzielącym firmę od setnego jubileuszu w 2020 roku. W tych pięciu latach firma skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w ciągu 5 lat Suzuki zamierza wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów. Celem jest zwiększenie sprzedaży do 3,4 miliona sztuk w 2020 roku z poziomu 2,87 miliona sztuk, osiągniętego w 2014 roku.
Cykl szkoleń dla motocyklistów na maszynach marki z Hamamatsu zaczęliśmy w drugiej połowie maja.
Dowiedz się więcejOd dwóch dni wszystko już stało się jasne - za kilka miesięcy na drogach zadebiutuje najnowsze Suzuki e VITARA.
Dowiedz się więcejWśród tegorocznych nowości z logo Suzuki na owiewkach, które debiutują podczas targów motocyklowych EICMA 2024 w Mediolanie, są m.in. modele dual sport Suzuki DR-Z4S i supermoto DR-Z4SM.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Corporation w Mediolanie prezentuje model „e VITARA” - pierwszy elektryczny SUV BEV (Battery Electric Vehicle) koncernu z Hamamatsu.
Dowiedz się więcej