Suzuki uruchomiło usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która pozwala na stałe monitorowanie samochodu za pośrednictwem aplikacji instalowanej na smartfony.
SUZUKI CONNECT powiadamia użytkownika pojazdu m.in. o włączonych światłach, aktywowaniu kontrolnej lampki informującej o awarii, zbliżającym się przeglądzie, uruchomieniu pojazdu bez wiedzy użytkownika i zmianie lokalizacji samochodu.
Za pośrednictwem aplikacji SUZUKI CONNECT można również zdalnie blokować oraz odblokować zamki drzwi – funkcja jest nieaktywna w wypadku zablokowania zamków pilotem.
Usługa lokalizacji pojazdu pozwala na odnalezienie samochodu Suzuki na parkingu oraz udostępnienia jego położenia.
Użytkownik pojazdu może wyświetlić historię jazdy z ostatnich 18 miesięcy, zawierającą informacje o średnim zużyciu paliwa, pokonanych dystansach oraz miejscach rozpoczęcia i zakończenia podróży.
W celu uruchomienie usługi SUZUKI CONNECT należy skontaktować się z autoryzowanym dilerem Suzuki.
Aktualnie SUZUKI CONNECT jest dostępne dla użytkowników Suzuki S-Cross bieżącej generacji. Wkrótce nowa usługa obejmie również inne modele Suzuki.
Teoretycznie za śmieci płacimy wszyscy, co jednak nie zmienia faktu, że odpady wciąż w Polsce nie trafiają dokąd powinny, a więc na wysypiska.
Dowiedz się więcejDo 30 czerwca obowiązuje właśnie ogłoszona wyprzedażowa oferta na samochody S-Cross Hybrid (AGS) – fabrycznie nowe auta (bez przebiegu) marki z Hamamatsu dostępne są od 103 900 zł, a więc są tańsze nawet o 27 tysięcy złotych!
Dowiedz się więcejJak co roku nadchodzi czas kolejnej tzw. wakacyjnej akcji „Lato w Suzuki 2025”.
Dowiedz się więcejDrugiego czerwca w motocyklowych ASO Suzuki w Polsce rozpoczyna się tegoroczna edycja akcji serwisowej, którą doskonale znają właściciele pojazdów marki z Hamamatsu.
Dowiedz się więcej